WELCOME BEAUTY LOVERS

KAMI MERUPAKAN SYARIKAT BERDAFTAR SSM DAN MENJUAL SEMUA SKINCARE & SUPPLEMENT MEWAH YANG DI IMPORT DIRECT DARI BUTIK KECANTIKAN KAMI DI EROIT SAN & DON MUENG BANGKOK!!!! PRODUK KAMI ADALAH RARE, ORIGINAL, MEWAH & DIPAKAI OLEH CELEB2 BANGKOK!! KAMI JUGA MERUPAKAN AUTHORISED DEALER UTK BANYAK TOP BRAND SKINCARE & SUPPLEMENT DARI BANGKOK!! JAMINAN ORIGINAL OR DUIT ANDA DIPULANGKAN 2 X GANDA!!!

MAKLUMAN

haifahakim beauty house merupakan sebuah perniagaan berdaftar dgn SSM: PG0335473-M dibawah nama HAIFAHAKIM GEMILANG ENTERPRISE.

PLS VISIT INSTAGRAM: haifahakimbeautyhouse
fb: beauty produk murah giller

i know all about beauty because i have master degree in health & beauty

Friday 31 May 2013

SERUM GOLD 24K


 GOLD FACIAL SERUM 24K

HARGA PROMOSI: RM 26.....
ADA 15ML/BOTOL
24K Active Gold Facial Serum mengandungi kandungan partikel emas tulen 24K, VITAMIN C DAN Q10 COLLAGEN.

Emas dipercayai dapat menjadikan kulit wajah tampak bercahaya, putih, dan halus serta dapat memancarkan sinar cerah pada wajah. Dengan kandungan Vitamin C dan E didalamnya yang semakin membuat serum gold ini menjadi sempurna sebagai perawatan kecantikan kulit wajah setiap hari

Kelebihan:
★ Memperbaiki jaringan kulit yang rosak atau kerutan pada wajah serta membuka pancaran aura wajah anda menjadi tampak lebih cerah serta merta.
★ Memutihkan wajah dalam waktu singkat
★ Gunakan secara rutin , maka akan membantu menghilangkan masalah flek, kerutan, kantung mata yang gendut dan menghitam
★ Menjadikan kulit anda cerah dan lebih putih bercahaya
★ Pemakaian pertama dapat langsung dirasakan khasiatnya

Cara Penggunaan:
Titiskan 2-3 titis serum pada tangan atau langsung pada wajah, kemudian usapkan pada kulit wajah dan leher secara merata. gunakan serum ini pada wajah yang sudah dibersihkan terlebih dahulu, Gunakan 2 kali sehari sebelum menggunakan cream pagi dan malam secara teratur.
Berat: 15ml per Botol

No comments:

Post a Comment