WELCOME BEAUTY LOVERS

KAMI MERUPAKAN SYARIKAT BERDAFTAR SSM DAN MENJUAL SEMUA SKINCARE & SUPPLEMENT MEWAH YANG DI IMPORT DIRECT DARI BUTIK KECANTIKAN KAMI DI EROIT SAN & DON MUENG BANGKOK!!!! PRODUK KAMI ADALAH RARE, ORIGINAL, MEWAH & DIPAKAI OLEH CELEB2 BANGKOK!! KAMI JUGA MERUPAKAN AUTHORISED DEALER UTK BANYAK TOP BRAND SKINCARE & SUPPLEMENT DARI BANGKOK!! JAMINAN ORIGINAL OR DUIT ANDA DIPULANGKAN 2 X GANDA!!!

MAKLUMAN

haifahakim beauty house merupakan sebuah perniagaan berdaftar dgn SSM: PG0335473-M dibawah nama HAIFAHAKIM GEMILANG ENTERPRISE.

PLS VISIT INSTAGRAM: haifahakimbeautyhouse
fb: beauty produk murah giller

i know all about beauty because i have master degree in health & beauty

Sunday 5 May 2013

GLUTA 200K BOTOX FILLER (SWISS)

GLUTA 200K BOTOX FILLER (SWISS)

ANDA INGINKAN KULIT GEBU CANTIK LICIN BEBAS PARUT DAN JERAWAT?????

INI JAWAPANNYA!!!




HARGA RM45 SATU/ 30 KAPSUL
HARGA PROMOSI JUN RM42!!!

HARGA RM68 SATU/ 60 KAPSUL
HARGA PROMOSI JUN RM65


Faedah kapsul gluta 200k

L-Glutathione

Glutathione adalah protien yang mengandungi 3 jenis asid amino iaitu cysteine, glutamic dan glycine, yang biasanya dihasilkan oleh badan untuk mengatasi pencemaran udara, air yang di minum,bahan kimia dan racun serangga di dalam makanan yang di makan. Bahan-bahan ini boleh memusnahkan sel-sel di dalam sistem tubuh kita. Glutathione merupakan anti oksida yang utama kerana ia melindungi tubuh badan dari serangan penyakit & melawan radikal bebas. Paras Gluta dalam badan akan berkurangan disebabkan pendedahan kepada pencemaran, stress, minuman keras, merokok, faktor pemakanan . Pengambilan glutathione dengan cara berterusan akan membuat kulit semakin putih dan cerah. Glutathione juga akan membuatkan anda kelihatan 5 hingga 10 tahun lebih muda dari usia sebenar.


Vitamin C 


Vitamin C merupakan antioksidan yang menolong mengeluarkan toksin dalam darah dan mempunyai kesan anti penuaan. Ia amat berguna bagi menentang jangkitan, menghalang serangan virus dan bakteria, mengurangkan kesan alergi. Bagi perokok Vitamin C menghapuskan keracunan nikotin. Vitamin C mempercepatkan pemulihan luka, melecur dan gusi berdarah. Penyembuhan selepas pembedahan adalah lebih cepat dengan pengambilan Vitamin C yang tinggi. Vitamin C juga mengurangkan pembekuan darah dan menolong menurunkan kolesterol dalam darah. Ia juga menolong menyerap zat besi dan meningkatkan hemoglobin dalam darah.


Kolagen 


Kolagen merupakan struktur protein yang berfungsi sebagai perekat dalam badan dan lebih kurang satu per tiga daripada keseluruhan protein dalam badan terdiri daripada kolagen. Fungsi kolagen adalah memberikan struktur kepada badan, melindungi dan menyokong tisu-tisu lembut serta menyambungkannya dengan tulang badan. Ia digunakan untuk menghasilkan protein bagi membantu pertumbuhan ini serta mengaktifkan penjanaan semula sel badan baru. ketika usia menjangkau 25 tahun ke atas, kolagen mula manyusut dalam badan pada kadar 1.5 peratus setahun dan sehingga usia 45 tahun, badan kita dijangka kehilangan sebanyak 30 peratus daripada kolagen semulajadi. Khasiat kolegan tidak hanya tertumpu pada kecantikan semata-mata bahkan ia juga memberi faedah untuk kesihatan diri kerana ia bukan sahaja digunakan dalam pelembab kulit dan serum kecantikan, malah merupakan ramuan penting dalam pelbagai barangan seperti syampu dan pemakanan pengurusan berat badan.


Bioflavonoi 


Flavonoid (atau bioflavonoi), juga dikenal sebagai Vitamin P dan citrin, adalah sebuah kelas tanaman metabolit sekunder. Bioflavonoi merupakan antara kelas flavonoid anti radang yang terpenting . Flavonoid adalah pigmen tumbuhan yang paling penting untuk warna bunga yang memproduksi pigmentasi kuning atau merah/biru di kelopak yang dirancang untuk menarik pollinator haiwan. Kebaikan Biofalvonoi keatas kesihatan ialah mencegah daripada barah kerana ia mampu membunuh sel kanser dan melambatkan tumbesaran ketumbuhan. Ia juga berfungsi untuk menstabilkan hormon dalam badan.

Pine Bark Extract

Merupakan ekstrak kulit kayu pain, juga dikenali sebagai Pycnogenol, berasal dari loji pinaster Pinus dan mengandungi antioksidan yang kuat dipanggil proanthocyanidins. Kajian menunjukkan bahawa dengan menambah ekstrak kulit pokok pine boleh memberikan banyak manfaat dan kebaikan dalam meningkatkan kesihatan tubuh secara keseluruhan antara dapat merawat buasir, meningkatkan Diabetik retinopati serta mengurangkan Keradangan.


Grape Seed Extract 


Ekstrak biji anggur adalah bermanfaat untuk beberapa keadaan kardiovaskular. Ekstrak biji anggur boleh membantu melancarkan peredaran darah da mengawal kolesterol tinggi. Ekstrak biji anggur juga boleh mengurangkan bengkak yang disebabkan oleh kecederaan dan membantu mengelakkan penyakit mata yang berkaitan dengan diabetes. Ekstrak biji anggur juga mengandungi antioksidan. Ini adalah bahan yang melindungi sel daripada kerosakan dan boleh membantu mencegah pelbagai penyakit. Penyelidik mengkaji ekstrak biji anggur dapat mengurangkan risiko beberapa jenis kanser, mengelakkankerosakan kulit dan membantu untuk penyembuhan luka.

Koji Berry 


Koji berry juga dikenali sebagai Goji. Ia adalah cerah oren-merah beri yang berasal dari renek yang berasal dari China. Di Asia, beri goji telah dimakan dalam harapan untuk hidup lebih lama.Beri goji banyak digunakan untuk merawat masalah kesihatan biasa seperti kencing manis, tekanan darah tinggi, demam, dan masalah mata yang berkaitan dengan usia. Buah Goji dimakan mentah, dimasak, atau kering (seperti kismis) dan digunakan dalam teh herba, jus, wain, dan ubat-ubatan. Goji dipenuhi dengan sebatian antioksidan dan lain-lain yang berkuasa yang boleh membantu mencegah kanser dan penyakit-penyakit lain, termasuk penyakit jantung. Antioksidan juga boleh meningkatkan sistem imun dan kolesterol yang lebih rendah. Makan makanan yang tinggi antioksidan boleh melambatkan proses penuaan serta mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas yang mencederakan sel dan DNA. Apabila perubahan DNA sel, sel tumbuh luar biasa. Antioksidan boleh mengambil kuasa pemusnah radikal bebas. Dengan berbuat demikian, antioksida membantu mengurangkan risiko beberapa penyakit yang serius. Buah Goji juga mempunyai sebatian yang kaya dengan vitamin A yang mempunyai manfaat anti-penuaan. Sebatian ini khas membantu meningkatkan fungsi imun, melindungi penglihatan, dan boleh membantu mencegah penyakit jantung.

Acerora Cherry 


Juga dipanggil Barbados ceri atau punicifolia malpighia, Acerola adalah sejenis buah-buahan yang berasal dari semenanjung Yucatan yang kini ditanam di seluruh Mexico, Amerika Tengah dan Amerika Selatan, Caribbean dan bahagian California dan Texas. Dalam perubatan herba, makanan tambahan Acerola kadang-kadang digunakan untuk merawat dan mencegah penyakit. Acerola mengandungi tahap Vitamin C yang tinggi , yang merupakan blok binaan bagi kolagen ditemui dalam banyak bahagian badan manusia. Acerola digunakan untuk merawat beberapa penyakit, termasuklah skurvi, selesema, kerosakan gigi dan kemurungan. Sesetengah pengamal perubatan alternatif menggunakan Acerola untuk mencegah kanser dan penyakit jantung.

Green Coffee Berry 


Kopi Beri boleh membantu dengan pengurusan glukosa darah. Buah kopi mengandungi glukosa-6-phosphatase, enzim yang mengurangkan tahap gula darah dan melambatkan reaksi glikogen. Penggunaan kopi beri mampu mengurangkan risiko diabetes. Kopi beri kaya dengan antioksidan, ia mengandungi antioksidan blueberry, raspberi atau delima. Antioksidan boleh membantu melindungi kulit anda daripada radikal bebas yang menyebabkan gejala penuaan, serta penyakit jantung dan masalah kulit radang. Ia juga mampu melindungi tubuh terhadap penyakit kronik lain seperti Alzheimer, penyakit jantung dan asma. Menurut jurnal rasmi Persatuan Diabetes Amerika, Kopi Beri juga boleh membantu menurunkan kolesterol dalam darah dan menghalang aterosklerosis dipercepatkan.

Berry fruits extract

Buah beri walaupun bersaiz kecil, ia mengandungi banyak khasiat. Buah beri mengandungi antosanin dan paras antioksidan yang tinggi. Ianya juga kaya dengan sumber fiber untuk membantu sistem penghadaman yang sihat serta Vitamin C yang bukan sahaja membantu meningkatkan sistem imunisasi, malah membuatkan kulit anda sihat berseri.

Coenzym Q10
 

Koenzim Q10, juga dikenali sebagai Ubiquinone, ubidecarenone, atau koenzim Q mana Q merujuk kepada yang kumpulan kimia quinone, dan 10 merujuk kepada bilangan subunit kimia isoprenyl dalam ekornya. Ia adalah komponen rantaian pengangkutan elektron dan mengambil bahagian dalam respirasi sel aerobik, menjana tenaga dalam bentuk ATP. Peratus sembilan puluh lima tenaga badan manusia adalah dijana dengan cara ini. Oleh itu, ia bagus untuk hati, jantung, dan buah pinggang kerana mempunyai-kepekatan CoQ10 tertinggi. Terdapat tiga jenis redoks koenzim Q10: teroksida sepenuhnya (Ubiquinone), semiquinone (ubisemiquinone), dan dikurangkan sepenuhnya (Ubiquinol). Keupayaan molekul ini wujud dalam bentuk teroksida sepenuhnya dan satu bentuk sepenuhnya dikurangkan membolehkan ia untuk melaksanakan fungsinya dalam rantaian pengangkutan elektron dan sebagai antioksidan masing-masing.

Placenta Extract


Placenta yang digunakan ialah placenta Kambing biri-biri. Plasenta kambing biri-biri telah digunakan selama bertahun-tahun untuk menggalakkan kesihatan umum. Ia juga biasanya digunakan untuk menghasilkan kulit yang jelas dan sihat, bebas kedutan dan kecacatan. Seperti semua mamalia, apabila biri-biri menjadi hamil, plasenta membentuk di dalam rahim beliau. Plasenta Ini membantu untuk menyediakan nutrien dan oksigen kepada anak dalam kandungan, dan juga bertanggungjawab untuk membantu untuk menghilangkan apa-apa bahan buangan yang dihasilkan. Semua nutrien dalam plasenta membantu kandungan untuk berkembang, tetapi apabila plasenta diekstrak, sesetengah percaya bahawa ia juga boleh memberi manfaat yang banyak kepada kesihatan manusia. Setiap plasenta yang dihasilkan oleh mamalia hamil mengandungi vitamin dan nutrien, tetapi placentas biri-biri cenderung untuk menjadi lebih mudah dan lebih kaya dengan nutrien.

*Trial 2000 person were volunteers:-

99% Skin more smooth after 1 week. 90% Skin silky smooth.
93% Restoration of pigmentation from sun and pollution as well.
85% Reduction freckles are satisfactory.
85% Reduction of wrinkles and tighten skin factory.
(Supply continuously 3 Months for good effective whitening)
 
 

TESTIMONI


   CARA MAKAN
  1. MAKAN KETIKA PERUT KOSONG (30 MIN SEBELUM TIDUR MALAM ATAU SEBELUM SARAPAN PAGI)
  2. MAKAN DENGAN SEGELAS AIR PUTIH. AIR HABISKAN.
  3. JANGAN MINUM KOPI, TEH AIR BERGAS
  4. MINUM BANYAK AIR. MINIMUM 3 LITER. LG BANYAK PUN TAKPA. 
  • PERINGATAN
  1.  KANAK2, ORG BERUMUR, IBU MENYUSU BABY, IBU MENGANDUNG DAN PESAKIT BUAH PINGGANG ATAU PEMINDAHAN ORGAN DILARANG SAMA SEKALI UNTUK MAKAN KAPSUL INI!!!!
  2.  
  3.     

No comments:

Post a Comment