WELCOME BEAUTY LOVERS

KAMI MERUPAKAN SYARIKAT BERDAFTAR SSM DAN MENJUAL SEMUA SKINCARE & SUPPLEMENT MEWAH YANG DI IMPORT DIRECT DARI BUTIK KECANTIKAN KAMI DI EROIT SAN & DON MUENG BANGKOK!!!! PRODUK KAMI ADALAH RARE, ORIGINAL, MEWAH & DIPAKAI OLEH CELEB2 BANGKOK!! KAMI JUGA MERUPAKAN AUTHORISED DEALER UTK BANYAK TOP BRAND SKINCARE & SUPPLEMENT DARI BANGKOK!! JAMINAN ORIGINAL OR DUIT ANDA DIPULANGKAN 2 X GANDA!!!

MAKLUMAN

haifahakim beauty house merupakan sebuah perniagaan berdaftar dgn SSM: PG0335473-M dibawah nama HAIFAHAKIM GEMILANG ENTERPRISE.

PLS VISIT INSTAGRAM: haifahakimbeautyhouse
fb: beauty produk murah giller

i know all about beauty because i have master degree in health & beauty

Saturday 5 October 2013

EMILAY WHITENING ORIGINAL

ATAS PERMTAAN PELANGGAN SETIA HHB,H MEMPERKENALKAN EMILAY WHITENING!!!!
 PRODUK USA YG TELAH TERKENAL!! CONFIRM ORIGINAL!!!




HARGA RM45
POSLAJU SM RM6
POSLAJU SS RM10

UCAPKAN SELAMAT TINGGAL JERAWAT, SELAMAT datang KULIT PUTIH DAN GEBU!!!





KELEBIHAN EMILAY : 

  • ♥ Softgel mudah diserap oleh tubuh dijamin aman tanpa ada kesan sampingan sesuai utk lelaki dan wanita yang ingin tampil putih berseri.

  • Salah 1 musuh perempuan adalah warna kulit pada wajah tidak rata, timbulnya noda2 hitam, bintik hitam atau juga flek. Hal ini akan terjadi dengan seiring perubahan/ kondisi warna kulit wajah. Kerana warna kulit wajah bergantung pada pigment di bawah kulit yang disebut melanin.

  • Dengan penggunaan rutin dan intensif dan menggunakan rangkaian perawatan yang sesuai dengan kulit wajah, hasil akn kelihatan seawal 15-30 hari anda akan merasakan sendiri perubahan yang terjadi pada kulit wajah dan seluruh tubuh.



Komposisi 100% Murni Alam vegetabels Ekstrak :
1.GRAPE SEED / ANGGUR
2.ALOE VERA
3.PEARL/ MUTIARA
4.RUMPUT LAUT
5.VITAMIN C & E
6.GREEN TEA

100% bahan asli
FUNGSI EMILAY WHITENING :


** Memutihkan

** Mengencangkan kulit

** Mengurangi jerawat

** Menyamarkan noda bekas jerawat

** Menghilangkan bintik dikulit

** Kulit terasa lembut dan kenyal

** Mencegah penuaan dini

** Mempercantik kulit (lebih segar dan sehat)
** Antioksidan tinggi
** Menyamarkan kelebihan pigmentasi (bintik hitam, tanda bekas luka)
** Tidak ada pengelupasan
** Menghilangkan toksin / racun dalam tubuh



Untuk kita Asia, Emilay ini akan memberikan manfaat Efek pemutihan itu biasanya dicapai dalam waktu sekitar 3 minggu , dgn pemakaian rutin 2x/hari



Emilay Whitening Softgel (Whitening Beauty Secret from USA) DIJAMIN KULIT MUKA & BADAN MAKIN PUTIH CERAH BERSERI HASIL PERMANENT.

Manufactured by : NUTRITIONAL PRODUCT CO.LTD .

MADE IN USA



CARA MAKAN : 

  • Makan 2 biji sehari, sebiji pagi dan malam, atau kedua-duanya pada belah malam sahaja. Banyakkan minum air masak untuk kesan yang lebih cepat. ^^



  • Wanita/Lelaki yang mengiginkan wajah putih, tanpa jerawat dam gebu serta menawan dan sering kali tertipu dengan produk-produk lain yang kurang berkualiti.
  • Wanita/Lelaki sibuk dengan tugasan harian sehingga memerlukan supplement yang efektif tetapi memberikan hasil yang menakjubkan seperti emilay whitening
  • Sudah mencuba pelbagai produk kesihatan wajah, pergi ke pusat kecantikkan tetapi masih tidak mendapat hasil yang     

KELEBIHAN EMILAY :

♥ Softgel mudah diserap oleh tubuh dijamin aman tanpa ada kesan sampingan sesuai utk lelaki dan wanita yang ingin tampil putih berseri.

♥Salah 1 musuh perempuan adalah warna kulit pada wajah tidak rata, timbulnya noda2 hitam, bintik hitam atau juga flek. Hal ini akan terjadi dengan seiring perubahan/ kondisi warna kulit wajah. Kerana warna kulit wajah bergantung pada pigment di bawah kulit yang disebut melanin.

♥Dengan penggunaan rutin dan intensif dan menggunakan rangkaian perawatan yang sesuai dengan kulit wajah, hasil akn kelihatan seawal 15-30 hari anda akan merasakan sendiri perubahan yang terjadi pada kulit wajah dan seluruh tubuh.



Komposisi 100% Murni Alam vegetabels Ekstrak :
1.GRAPE SEED / ANGGUR
2.ALOE VERA
3.PEARL/ MUTIARA
4.RUMPUT LAUT
5.VITAMIN C & E
6.GREEN TEA

100% bahan asli

TESTIMONI!!









No comments:

Post a Comment