WELCOME BEAUTY LOVERS

KAMI MERUPAKAN SYARIKAT BERDAFTAR SSM DAN MENJUAL SEMUA SKINCARE & SUPPLEMENT MEWAH YANG DI IMPORT DIRECT DARI BUTIK KECANTIKAN KAMI DI EROIT SAN & DON MUENG BANGKOK!!!! PRODUK KAMI ADALAH RARE, ORIGINAL, MEWAH & DIPAKAI OLEH CELEB2 BANGKOK!! KAMI JUGA MERUPAKAN AUTHORISED DEALER UTK BANYAK TOP BRAND SKINCARE & SUPPLEMENT DARI BANGKOK!! JAMINAN ORIGINAL OR DUIT ANDA DIPULANGKAN 2 X GANDA!!!

MAKLUMAN

haifahakim beauty house merupakan sebuah perniagaan berdaftar dgn SSM: PG0335473-M dibawah nama HAIFAHAKIM GEMILANG ENTERPRISE.

PLS VISIT INSTAGRAM: haifahakimbeautyhouse
fb: beauty produk murah giller

i know all about beauty because i have master degree in health & beauty

Sunday 6 October 2013

BOYA SKIN MASK GLUTA Q10

PRODUK TERKENAL DI THAI. BOYA SKIN MASK GLUTA Q10, KULIT MUKA LEBIH CLEAR, BERSIH, TEGANG DAN TESTIMONI MENYATAKAN PARUT JERAWAT DAN JERAWAT MAKIN PUDAR. KULIT TIDAK LAGI KUSAM!!!! TQ BOYA!!!!!! DALAM MASA 7 HARI!!!

BOYA SKIN MASK GLUTA Q10







HARGA: RM28
POSLAJU SM RM6
POSLAJU SS RM10
140ml

KULIT CANTIK DAN BERSIH DLM MASA 7 GRED PENCERAHAN!!!






(ORIGINAL PRODUCT FROM KOREA)
Boya Skin Mask Gluta Q10 adalah formulasi terbaru untuk menjadikan kulit putih kemerah-merahan (merah jambu). Ia juga berupaya mengurangkan kedutan, bintik-bintik hitam, jerawat dan masalah kulit yang lain.

Gel tidak melekit ini didatangkan dengan kepekatan Q10 glutathione dan perbezaan akan nampak ketara dari penggunaan yang pertama. Lihat keajaibannya secara jelas dalam masa 7 hari!



KELEBIHAN BOYA SKIN MASK GLUTA Q10 :

* Menjadikan kulit putih kemerah-merahan (merah jambu). Ia juga berupaya mengurangkan kedutan, bintik-bintik hitam, jerawat dan masalah kulit yang lain.
* Gel tidak melekit ini didatangkan dengan kepekatan Q10 glutathione dan perbezaan akan nampak ketara dari penggunaan yang pertama.
* Lihat keajaibannya secara jelas dalam masa 7 hari!
* Menyerap Gluta terus ke dalam kulit anda.
* Mengembalikan keremajaan kulit dan mencerahkan hanya dalam masa 7 hari.
* Memurnikan dengan menahan melanin serta menyegarkan.
* Mengurangkan kedutan, mengelak jerawat dan jeragat.
* Terbukti sangat baik untuk kulit

CARA PENGGUNAAN :

Bersihkan tubuh terlebih dahulu dan dilap kering. Sapukan gel ke badan dan wajah sebelum tidur. Tidak perlu dibilas. Gunakan secara berterusan selama 7 hari.


TRY TGK TESTI NIH!!! RAMAI DH YG BERJAYA TAMPIL MENAWAN MCM MOTTO COMPANY KAMI>>>>>>>>>>>>>>>>>>KAMI BANTU ANDA TAMPIL CANTIK!!!!

HAIFAHAKIM BEAUTY HOUSE!!!









NAK PUTIH & CANTIK????? PILIH BOYA SKIN MASK GLUTA Q10

No comments:

Post a Comment