WELCOME BEAUTY LOVERS

KAMI MERUPAKAN SYARIKAT BERDAFTAR SSM DAN MENJUAL SEMUA SKINCARE & SUPPLEMENT MEWAH YANG DI IMPORT DIRECT DARI BUTIK KECANTIKAN KAMI DI EROIT SAN & DON MUENG BANGKOK!!!! PRODUK KAMI ADALAH RARE, ORIGINAL, MEWAH & DIPAKAI OLEH CELEB2 BANGKOK!! KAMI JUGA MERUPAKAN AUTHORISED DEALER UTK BANYAK TOP BRAND SKINCARE & SUPPLEMENT DARI BANGKOK!! JAMINAN ORIGINAL OR DUIT ANDA DIPULANGKAN 2 X GANDA!!!

MAKLUMAN

haifahakim beauty house merupakan sebuah perniagaan berdaftar dgn SSM: PG0335473-M dibawah nama HAIFAHAKIM GEMILANG ENTERPRISE.

PLS VISIT INSTAGRAM: haifahakimbeautyhouse
fb: beauty produk murah giller

i know all about beauty because i have master degree in health & beauty

Thursday 12 September 2013

SENSE COCONUT HAIR TREATMENT WAX

HAIFAHAKIM MEMPERKENALKAN PRODUK RAMBUT JENAMA SENSE KPD SEMUA! SENSE COCONUT HAIR TREATMENT WAX INI DI FORMULASIKAN DARI PATI MINYAK KELAPA DAN SANTAN YANG BERUPAYA MEMBAIKI RAMBUT ROSAK, PUTUS2, KERING DAN TIDAK SIHAT. RAMBUT AKAN SUBUR DAN KEMBALI BERKILAU!!!






HARGA : RM20 TIDAK TERMASUK POSLAJU
RM26 TERMASUK POSLAJU SEMENANJUNG
RM32 SABAH n SARAWAK TERMASUK POSLAJU

BERAT 250GRAM


FAEDAH MINYAK KELAPA PADA RAMBUT


Memiliki Rambut Yang cantik dari Minyak Kelapa

Manfaat menggunakan minyak kelapa pada rambut. Dari generasi ke generasi mengesankan bahan ini sangat semula jadi untuk rambut. Vitamin E dan asid laurik dalam minyak kelapa membuatkan penyamankelas pertama untuk rambut. Walau bagaimanapun, penggunaan mengatasi kesan-kesan positif yang biasa di rambut hanya kerana ia akan memberikan khasiat kulit kepala. Kesanya adalah rambut yang tebal dan kuat dengan mutlak. Tidak hairanlah ia bukan sesuatu yang luar biasa untuk melihat wanita Asia khususnya yang memaparkan rambut panjang, lembut dan bersinar, Mereka mengatakan minyak kelapa ini adalah bahan organik ajaib.

Minyak kelapa untuk rambut dianggap baik. Malah, Rambut yang paling eksklusif dan syampu hari ini menggunakan nilai jenama mereka. Salah satu manfaat minyak kelapa adalah bahawa ia melambatkan proses uban. Rambut menjadi lebih lebat dari pangkal sampai ke hujung. Ia adalah penting untuk menyebut bahawa rawatan rambut dengan menggunakan minyak kelapa harus bermula sebaik sahaja anda mendapati sebarang tanda-tanda rambut menjadi nipis. Apabila rambut mula menjadi nipis, terdapat kemungkinan bahawa rambut boleh mula berkembang daripada bahagian pangkal dan folikel hilang keupayaan mereka untuk menumbuhkan rambut sehingga menyebabkan keguguran rambut yang berkekalan.

Asid laurik berfungsi dengan pertempuran kulat dan bakteria berbahaya yang bertanggungjawab untuk pelbagai kegatalan dan jangkitan kulit. Oleh itu, menggunakan minyak kelapa memberikan nutrisi yang diperlukan pada kulit dan yang menghalangnya daripada pengeringan atau pembangunan ekzema, psoriasis, kelemumur dan lain-lain. Manfaat menggunakan minyak kelapa menjadi ketara apabila terdapat risiko yang tinggi untuk melihatnya bercabang atau keguguran rambut, perms, dan mewarnakan rambut. Di samping itu, minyak kelapa mengandungi vitamin E dengan penyembuhan dan ciri-ciri antioksidannya. Oleh itu, kedua-dua komponen ini membuat kombinasi terbaik untuk menawarkan rawatan yang terbaik untuk rambut anda dan juga memberikan rambut anda dengan bau kelapa yang menenangkan akan berlangsung selama berjam-jam.

Faedah lain termasuk ciri-ciri pelembap. Bahagian terbaik tentang minyak kelapa adalah tidak seperti produk kulit yang berasaskan air, ia tidak dinaikkan selepas satu tempoh masa. Ini adalah disebabkan kandungan antioksida.

Terdapat beberapa cara minyak kelapa boleh diintegrasikan dalam rejimen rutin rambut. Cara yang paling biasa adalah untuk membeli beberapa minyak kelapa dara organik yang tulen dan menyapukan secara langsung ke atas kulit kepala secara tetap atau mencampurkannya dengan perapi rambut anda atau syampu. Satu lagi kaedah yang lebih mahal dan lagi mudah untuk menggunakannya adalah membeli produk rambut yang mengandungi dalam bentuk yang tulen dan bertapis. Walau bagaimanapun, berhati-hati bahawa produk tidak menampilkan minyak dalam bentuk yang hydrogenated atau diproses, kerana kebanyakan komponen penting bahan semulajadi akan diproses.






No comments:

Post a Comment