WELCOME BEAUTY LOVERS

KAMI MERUPAKAN SYARIKAT BERDAFTAR SSM DAN MENJUAL SEMUA SKINCARE & SUPPLEMENT MEWAH YANG DI IMPORT DIRECT DARI BUTIK KECANTIKAN KAMI DI EROIT SAN & DON MUENG BANGKOK!!!! PRODUK KAMI ADALAH RARE, ORIGINAL, MEWAH & DIPAKAI OLEH CELEB2 BANGKOK!! KAMI JUGA MERUPAKAN AUTHORISED DEALER UTK BANYAK TOP BRAND SKINCARE & SUPPLEMENT DARI BANGKOK!! JAMINAN ORIGINAL OR DUIT ANDA DIPULANGKAN 2 X GANDA!!!

MAKLUMAN

haifahakim beauty house merupakan sebuah perniagaan berdaftar dgn SSM: PG0335473-M dibawah nama HAIFAHAKIM GEMILANG ENTERPRISE.

PLS VISIT INSTAGRAM: haifahakimbeautyhouse
fb: beauty produk murah giller

i know all about beauty because i have master degree in health & beauty

Thursday 12 September 2013

DR YANHEE SKIN CARE

HAIFAHAKIM BEAUTY HOUSE MEMPERKENALKAN SET JAGAAN KULIT DR YANHEE  YANG SUDAH LAMA TERKENAL DI NEGARA JIRAN!!!!! KAMI MENAWARKAN HARGA PALING MURAH!!!!!!





harga kami: rm50.00
rm56 termasuk poslaju semenanjung
sbh/srwk rm62.00 termasuk poslaju





Pakej termasuk: Krim Siang DR. YANHEE dengan SPF50 (5g) + Krim Malam 1 (5g) + Krim Malam 2 (5g) + Sabun Kolagen  Super Pemutih 60g 

Krim Malam 2 yang dirumus khas menggunakan kunyit (herba ke-4 tertinggi di dunia yang kaya dengan anti-oksida!) Kunyit boleh membantu mengurangkan jerawat, pigmentasi tidak sekata, lingkaran hitam, dan lain-lain. Kunyit juga telah digunakan lebih 2000 tahun di India sebagai makanan dan perubatan dan memanggilnya "Serbuk Suci".

** Produk ini telah diuji selamat oleh Hospital Antarabangsa Yanhee. **

Hospital Antarabangsa YANHEE adalah hospital yang terkemuka di dunia dan terkenal dengan kepakaran pembedahan plastik dan kosmetik.



DR. Yanhee Vitamin C + Arbutin + Papaya + Sabun Kolagen  Super Pemutih 60g

Formula Luar Biasa DR. Yanhee  --> Papaya + Vitamin C + Collagen + Arbutin + Campuran Herba yang terpilih

Mencuci ke dalam dan melembab kulit

Menghilangkan Jerawat, Keradangan Jerawat & Fibrosis Jerawat, Blemishes, Freckles, Bintik Hitam.

Melembut, Menegang and Melicinkan Kulit.

Semua kandungan adalah untuk memutih, jerawat, anti-penuaan dan selamat untuk digunakan, 


VITAMIN C: Perlu untuk Sintesis Kolagen, adalah antioksidan dan boleh membantu mengurangkan kerosakan kulit yang disebabkan oleh radikal bebas, Pengurangan kedutan dan Pemulihan Kulit.


ARBUTIN : Selamat & pencerah Kulit yang hebat. Melindungi kulit daripada kerosakan yang disebabkan oleh radikal bebas.


PAPAYA: Kaya dengan antioksida dan mengandungi enzim khas yang dipanggil Papain yang boleh menghapuskan sel-sel mati dan menyembuhkan kekotoran kulit, bermakna pengelupasan yang hebat. Mengurangkan freckles atau tompok coklat. Melicinkan kulit dan mewujudkan kulit yang sihat berseri.


COLLAGEN: 
Sejenis protein yang memberi sokongan kepada struktur kulit untuk memastikan ia kukuh dan licin serta menegangkan kedutan kulit. Menghilangkan Parut Jerawat. Anti-penuaan.

INSTRUCTIONS:

Gunakan 2x harian. Buat sampai berbuih, tinggalkan ia di atas kulit anda untuk beberapa minit sebelum Bilas dan dilap sehingga kering. Anda pasti akan melihat perbezaan yang luar biasa dalam masa 7 hari! 

Wangi dan segar berbau papaya 

No comments:

Post a Comment