WELCOME BEAUTY LOVERS

KAMI MERUPAKAN SYARIKAT BERDAFTAR SSM DAN MENJUAL SEMUA SKINCARE & SUPPLEMENT MEWAH YANG DI IMPORT DIRECT DARI BUTIK KECANTIKAN KAMI DI EROIT SAN & DON MUENG BANGKOK!!!! PRODUK KAMI ADALAH RARE, ORIGINAL, MEWAH & DIPAKAI OLEH CELEB2 BANGKOK!! KAMI JUGA MERUPAKAN AUTHORISED DEALER UTK BANYAK TOP BRAND SKINCARE & SUPPLEMENT DARI BANGKOK!! JAMINAN ORIGINAL OR DUIT ANDA DIPULANGKAN 2 X GANDA!!!

MAKLUMAN

haifahakim beauty house merupakan sebuah perniagaan berdaftar dgn SSM: PG0335473-M dibawah nama HAIFAHAKIM GEMILANG ENTERPRISE.

PLS VISIT INSTAGRAM: haifahakimbeautyhouse
fb: beauty produk murah giller

i know all about beauty because i have master degree in health & beauty

Tuesday 16 April 2013

CATHY DOLL L GLUTATHIONE MAGIC CREAM

magic cream cathy l glutathione








HARGA 1 PIECE RM28.00
2 PIECES RM54.00
HARGA BORONG?????? PM
X TERMASUK POS

  
L-Glutathione Magic Cream khusus untuk wanita tropika dengan kandungan L-Gluthathione 5 kali lebih tinggi khusus untuk mencerahkan dan melindungi kulit dengan SPF 130 antara tertinggi di pasaran. Kesan pencerahan dapat dilihat dalam masa yang sangat singkat kerana kandungan L-Gluthatione pekatan tinggi dan mudah diserap. L-Glutathione Magic Cream memberi kesan wangian berpanjangan untuk pemakainya.
KEBAIKAN *mengecilkan pori2 * melembut dan melembab *memberi effect glowinG *berkesan melindungi kemerahan & bintik2 hitam *menghilangakn warna kulit tak sekata dan kulit kusam *melindungi dan membantu mencerahkan kawasan gelap di badan seperti bawah lengan, celah peha dll.
>Menggunakan bahan natural seperti gluta, susu dan vitamin c, sesuai untuk semua jenis kulit > 3x lebih cerah dan glowing hanya pada pertama kali pemakaian sahaja. >Laris di Korea, Jepun dan China..Produk Halal dan sudah terjual di brunei, indonesia dan singapura.
Wanita Korea mempunyai kulit yang lebih cerah, halus bersesuaian dengan keadaan iklim sejuk sederhana negara Korea. Kulit berwarna disebabkan kandungan melanin untuk melindungi dari selaran matahari. Makin tinggi melanin, semakin gelap warna kulit seseorang dan semakin tinggi daya tahan cahaya matahari.Contohnya kulit warga Afrika sesuai dengan sinaran cahaya kuat matahari di benua itu.
Apabila anda bersiap untuk keluar dan mengkehendaki kulit yang cerah berseri-seri dengan kadar segera, produk ini adalah pilihan terbaik. Cathy L-Glutathione Magic Cream dengan SPF130 PA + + diformulasi untuk mencapai kulit yang sempurna pada harga yang amat berpatutan. Ekstrak kepekatan L-Glutathione adalah 30% lebih daripada produk pemutihan biasa menjadikan Cathy Magic Cream sehingga 5 kali ganda lebih bagus keupayaan untuk mengecilkan pori-pori seterusnya menghasilkan kulit yang lebih cerah, gebu, anjal dan berseri-seri. Permukaan kulit akan menjadi “rosy pink” dan jelas cerah dari biasa boleh dilihat sebagai aura pencerahan kulit anda.
Ia mengandungi unsur-unsur pemutih dari SUSU dan Vitamin C. Hanya satu tiub untuk mendapatkan kesan pencerahan semula jadi, dan keputihan maksimum di samping melindungi dan menjaga kulit anda dari matahari. Kulit tampil lebih sihat dan segar sepanjang masa. Cathy L-Glutathione Magic Cream sesuai untuk semua jenis kulit dan dalam apa juga keadaan.
Wangian yang lembut dan semula jadi akan membuat anda berasa selesa, tidak melekit dan meningkatkan keyakinan diri apabila anda menggunakannya. Mampu menyelesaikan segala masalah kulit. Ia memberikan kesan pemutihan segera, dan penggunaan yang berterusan adalah digalakkan sehingga mendapat kesan yang anda ingini
Ingredients : Aqua, Paraffinum Liquidum, L-Glutathione, Glycerin, Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxystearate, Polyglyceryl-3 Disostearate, Titanium Dioxide, Hydrogenated Polyisohutene, Dimenthiconol, Cyclomethicone, Methyparaben, Diazolidinyl Urea, Propylparaben, Fragrance, CI:77891, CI:77491,  CI:77492

KALU X PERCAYA TGK TESTIMONI NI...



 

No comments:

Post a Comment