WELCOME BEAUTY LOVERS

KAMI MERUPAKAN SYARIKAT BERDAFTAR SSM DAN MENJUAL SEMUA SKINCARE & SUPPLEMENT MEWAH YANG DI IMPORT DIRECT DARI BUTIK KECANTIKAN KAMI DI EROIT SAN & DON MUENG BANGKOK!!!! PRODUK KAMI ADALAH RARE, ORIGINAL, MEWAH & DIPAKAI OLEH CELEB2 BANGKOK!! KAMI JUGA MERUPAKAN AUTHORISED DEALER UTK BANYAK TOP BRAND SKINCARE & SUPPLEMENT DARI BANGKOK!! JAMINAN ORIGINAL OR DUIT ANDA DIPULANGKAN 2 X GANDA!!!

MAKLUMAN

haifahakim beauty house merupakan sebuah perniagaan berdaftar dgn SSM: PG0335473-M dibawah nama HAIFAHAKIM GEMILANG ENTERPRISE.

PLS VISIT INSTAGRAM: haifahakimbeautyhouse
fb: beauty produk murah giller

i know all about beauty because i have master degree in health & beauty

Tuesday 16 April 2013

KRIM SNOW LOTUS

KRIM SNOW LOTUS



HARGA 1 PIECE RM18

2 PIECE RM35.00

1 DOZEN RM 180.00

HARGA X TERMASUK POS

INFO MENGENAI MUTIARA:

Mutiara merupakan bahan yang berkualiti tinggi yg dapat membantu untuk menguatkan fleksibiliti kulit anda, tinggi dgn antioksidan, mengekalkan kelembapan, meratakan nada warna dan dpt membantu mengecilkan pori-pori.


INFO MENGENAI SNOWLOTUS:

Snowlotus dikenali dalam perubatan tradisional China untuk anti-inflamasi, sifat analgesik dan antioksidan, menunjukkan kehebatan yang luar biasa dengan menghasilkan bunga putih walaupun terik matahari di dataran tinggi tersebut. Semuanya dari Snowlotus, dari pada batang ke akar, kaya bahan. Bahan dari kelopak Snowlotus mempunyai konsentrasi tertinggi bagi anti-penuaan dan pemutihan.



WHITENING CREAM MUTIARA & SNOWLOTUS:

Tekstur krim halus dan lembut sesuai untuk jerawat, cela, dan bintik-bintik hitam. Krim ini digabungkan dengan bahan terpilih yang akan menyediakan formula pemutih untuk kulit yang mudah kusam. Selepas menggunakan krim, wajah anda akan putih, segar, halus dan lembut.


Ia juga bekerja dengan beberapa kawasan gelap pada tubuh anda.Anda boleh menggunakan produk ini di kawasan diperlukan iaitu beberapa kawan saya telah mencuba di kawasan gelap mereka dekat pinggang dan siku, dan ia berhasil! Mereka sangat berpuas hati dengan WHITENING CREAM MUTIARA & SNOWLOTUS. Untuk kulit wajah yang sihat, penggunaan teratur dianjurkan.


Pearl Cream benar-benar mempercantik ... Penggunaan yg kerap dapat:
Mengurangkan saiz pori & Kulit bersinar
Spektrum vitamin dan mineral yang ditemui di mutiara menetapkan aktiviti sel kulit membuat pori-pori kelihatan lebih kecil.
Mengurangkan garis-garis halus & Menegangkan kulit
Mucopolysaccharides dan Faktor pelembab alami (NMF) di mutiara membantu mengurangkan kehilangan air transepidermal, memperbaiki hidrasi kulit anda, kekenyalan dan keteguhan.Meningkatkan elastisitas kulit dengan menguatkan serat menyokong kulit, (kolagen dan elastin) memberikan penampilan yang lebih muda. Regenerasi sel dirangsang utk membantu mengurangkan bekas parut.
Memutihkan, Meratakan Tonna Kulit ComplexionSuperoxiddismutase (SOD)



enzim antioksidan utama dalam mutiara mengurangkan pengeluaran melanin, dan membantu mengurangkan pigmentasi, bintik-bintik, noda gelap, berjerawat dan melindungi kulit dari sinar ultra-violet yang boleh merosakkan kulit.



Cara Penggunaan:

Setelah pembersihan, berlaku hemat ke wajah dan leher, pagi dan malam. Sesuai untuk semua jenis kulit.

IngredientsPearl, Snowlotus, vitamin E, Latinal, AHA

Kegunaan:

1.Mencerahkan kulit

2.Merawat Masalah Jerawat, Jerawat parut & jeragat.

3.Sesuai utk * Semua jenis dan kulit Dari sensitif, Kering & berminyak

4.Melembutkan kulit

5.Mengurangkan garis2 halus / diwajah kedutan

6.Meratakan tona kulit Wajah

7.Mengecilkan pori2 kulit

8.Mengurangkan kerosakan kulit akibat sinar UV

9.Menganjal / Wajah kulit menegangkan.

10.Menyerikan kulit Yang Wajah kusam / tidak bermaya

PRODUK NI SEMUA DH DISAHKAN HALAL DAN SELAMAT OLEH KEMENTERIAN KESIHATAN THAILAND DAN GMP CERTIFIED
TESTIMONI NI......TRY TENGOK!!

No comments:

Post a Comment